წესები და პირობები
ერთის მხრივ, შპს “შოუ ტექნიკის ცენტრი” შემდგომში „კომპანია ან მუსიკის სახლი“ და მეორეს მხრივ, “შოუ ტექნიკის ცენტრი”-ს ვებ-გვერდის მომხმარებელი, შემდგომში „მომხმარებელი“, წინამდებარე შეთანხმების საფუძველზე, შესაბამის წესებისა და პირობების მიღებაზე ნების გამოხატვისთანავე, თანხმდებიან შემდეგ პირობებზე:
მუხლი 1. შეთანხმების საგანი და არსებითი პირობები
- წინამდებარე შეთანხმების პირობების შესაბამისად, შპს “შოუ ტექნიკის ცენტრი”-ს ვებ-გვერდით (http://www.musikis-saxli.ge), ამიერიდან ვებ-გვერდი სარგებლობაზე ნების გამოხატვით მომხმარებელი სრულად ეთანხმება შეთანხმების თითოეულ პირობას, თანხმობის დაფიქსირებისთანავე. მომსახურების პირობები საჯაროა.
მუხლი 2. მომხმარებლის მიერ საიტზე რეგისტრაცია
2.1 მუსიკის სახლის ვებ გვერდის მომხმარებელი საიტზე რეგისტრაციის შედეგად საკუთარ ანგარიშს მართავს მომხმარებლის ელ-ფოსტისა და პაროლის მეშვეობით. მომხმარებელი თავადაა პასუხისმგებელი მისი ანგარიშის მართვასა და ინფორმაციის სისწორეზე.
მუხლი 3. მომხმარებლის მონაცემები
3.1.მომხმარებელი, ვებ-გვერდზე მითითებული ინფორმაციის ცვლილების შემთხვევაში, ვალდებულია განაახლოს საკუთარი ანგარიშის ინფორმაცია, მათ შორის მოქმედი ელექტრონული ფოსტის მისამართი და ტელეფონის ნომერი. ინფორმაციის განუახლებლობის ან არასწორად მითითების შემთხვევაში ამით გამოწვეული ნებისმიერ ზიანზე პასუხისმგებელია მომხმარებელი.
3.2. კომპანია მომხმარებლის თობაზე, აგროვებს შემდეგ ინფორმაციას, რომელიც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება შემდეგით:
- ელ-ფოსტა
- სახელი და გვარი
- პირადი ნომერი
- ტელეფონის ნომერი
- მისამართი, ქალაქი, საფოსტო კოდი
- ქუქი ფაილები (Cookies)
3.3. კომპანია მომხარებლის პერსონალურ მონაცემებს იყენებს მომსახურების უზრუნველსაყოფად და გასაუმჯობესებლად.
3.4. წინამდებარე წესებისა და პირობების მიღებით მომხამარებელი თანხმედება კომპანიის მიერ მისი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე.
3.5. მომხმარებლის შესახებ ინფორმაცია შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს:
- ელ.ფოსტის მისამართზე ან ტელეფონის ნომერზე მომსახურებათა შესახებ ინფორმაციის გაგზავნისათვის;
- ტექნიკური საკითხების გამოვლენის, პრევენციის და მოგვარებისათვის;
- შესყიდვის დამუშავების დროს, თქვენს შესახებ ინფორმაცია შეიძლება გადაეგზავნოს საკრედიტო თაღლითობასთან ბრძოლის სააგენტოს;
- კომპანიის მიერ საკუთარი სახელშეკრულებო ან საკანონმდებლო ვალდებულების შესრულებისათვის.
მუხლი 4. შესყიდვის ობიექტის მახასიათებლები და ფასი
4.1. შესასყიდი ნივთის სრული მახასიათებლები და ფასი მითითებულია მუსიკის სახლის ვებ-გვერდზე, მომხმარებელი საქონლის შესყიდვის დროს სრულად ეთანხმება შესასყიდი ნივთის ყველა მახასიათებელსა და ფასს.
4.2. ნივთის გადაცვლა შესაძლებელია დღის ვადაში. მხოლოდ, იმ შემთხვევაში თუ:
- ნივთი კომპლექტაციით და შეფუთვით დაზიანების გარეშეა,
- ნივთს არ უნდა აღენიშნებოდეს გამოყენების კვალი,
- მომხმარებელი წარმოადგენს ჩეკს / შეკვეთის ნომერს.
4.3. ტრანსპორტირების თანხას, როგორც დაბრუნების ისე გაგზავნის, ანაზღაურებს მომხმარებელი.
4.4. კომპანია უფლებამოსილია ნებისმიერ დროს შეცვალოს შესყიდვის ფასი.
მუხლი 5. შესყიდვის პროცედურა
5.1. მომხმარებელი უფლებამოსილია შეიძინოს შესყიდვის ობიექტი მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მას ვებ-გვერდზე აქვს სტატუსი მარაგშია ან გზაშია.
5.2. შესაძლებელია შესყიდვის ობიექტს ქონდეს სტატუსი მარაგშია, მაგრამ ფაქტობრივად არ იყოს მარაგში, ასეთ შემთხვევაში კომპანია უფლებამოსილია არ განახორციელოს ამ პუნქტით განსაზღვრული პროდუქტის გაყიდვა ან/და მომსახურების გაწევა. ამ შემთხვევაში, მომხმარებელს დაუბრუნდება მის მიერ პროდუქტის შესაძენად წინასწარ გადახდილი თანხა.
5.3. მომხმარებელი ვებ-გვერდზე ანგარიშსწორებას ახორციელებს, მხოლოდ უნაღდო ანგარიშსწორების გზით (Visa, Mastercard, საბანკო გადარიცხვა, ვაუჩერი). საქონლის მიწოდება მოხდება მხოლოდ თანხის კომპანიის ანგარიშზე ჩარიცხვის შემდეგ.
5.4. 5.2 პუნქტით გათვალისწინებულ შემთხვევაში კომპანია არ აგებს პასუხს მომხმარებლისათვის მიყენებულ ნებისმიერ ზიანზე.
მუხლი 6. საგარანტიო პირობები
6.1. მომხამარებელი შესყიდულ საქონელზე საგანტიო ბარათის (ფიზიკურად ან ციფრულად) წარმოდგენის საფუძველზე სარგებლობს უფასო საგარანტიო მომსახურებით მითითებულ საგარანტიო ვადებში.
6.2. საგარანტიო ბარათის წარმოდგენის შემთხვევაში:
- საგარანტიო მომსახურებისთვის დაზიანებული საქონლის ტრანსპორტირებას ახორციელებს მყიდველი შესაბამისი ფილიალის მისამართზე. გამონაკლისია ნივთის ტრანსპორტირება რეგიონიდან და ციფრული ფორტეპიანოს ტრანსპორტირება ნებისმიერი მისამართიდან, ამ შემთხვეაში ტრანსპორტირებას ახდენს კომპანია.
- შეძენილი საქონელი მხოლოდ იმ შემთხვევაში ექვემდებარება გარანტიას, თუ მისი ხარვეზი ან დაზიანება არ არის გამოწვეული მომხმარებლის მიერ შეძენილი საქონლის გამოყენების ინსტრუქციის დარღვევით ან სხვა დაუდევარი მოპყრობით, რაც დგინდება სერვისის სპეციალისტის მიერ მოცემული მოწყობილობის დათვალიერებით და შესაბამისი დიაგნოსტიკით.
- საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში დაზიანებული დეტალების შეცვლა არ იწვევს ახალი საგარანტიო ვადების დადგენას საქონელზე, აქსესუარებზე ან შეცვლილ დეტალებზე.
6.3. საქონელი არ ექვემდებარება გადაცვლასა და საგარანტიო მომსახურებას შემდეგ შემთხვევებში:
- საქონელს აღენიშნება გახსნის მცდელობა (ქარხნული პლომბის დაზიანება, ან ფიზიკური მთლიანობის დარღვევა და სხვა).
- საგარანტიო ბარათის ჩანაწერი ხელოვნურად შესწორებულია ან გადაკეთებული.
- საქონელზე არ იკითხება სერიული ნომერი, ან დაზიანებული საქონლის სერიული ნომერი არ თანხვდება საგარანტიო ბარათში მითითებულ სერიულ ნომერს.
- მოწყობილობა გამოყენებულ იქნა არაპირდაპირი დანიშნულებით.
- დარღვეულია საქონლის ინსტრუქციაში მითითებული ექსპლუატაციის წესები, რამაც განაპირობა გარე თუ შიდა მექანიკური ან ფუნქციონალური დაზიანება:
- აპარატურაში უცხო წარმოშობის ნაწილაკების, სითხეების მოხვედრის, ქიმიური ან თერმული ზემოქმედების შედეგად.
- ინსტრუქციით გაუთვალისწინებელ რეჟიმში ექსპლუატაციის შედეგად, იქნება ეს ჩართვა თუ ქარხნულ სტანდარტებთან შეუთავსებელი პროგრამული უზრუნველყოფა.
- ამ მოწყობილობის შეუსაბამო, არაქარხნული წარმოების აქსესუარების (აკუმულატორი, დამტენი მოწყობილობა და ა.შ.) გამოყენების შედეგად.
6.4. საგანტიო ბარათის ნებისმიერი მიზეზით წარმოუდგენლობის შემთხვევაში საგარანტიო პირობები არ გავრცელდება ამ საქონელზე.
მუხლი 7. საქონლის დაბრუნების და გადაცვლის წესები
7.1. იმ შემთხვევაში თუ ნივთის ნაკლის გამოსწორება შეუძლებელია საგარანტიო პირობების ფარგლებში და არ არსებობის ამ პირობებით გათვალისწინებული საგანტიო პირობების გამომრიცხველი გარემოებები, თანხა შეიძლება დაბრუნდეს ან საქონელი გადაიცვალოს ახლით.
7.2. წუნდებული საქონლის ახლით ჩანაცვლება ან თანხის უკან დაბრუნება განხორციელდება იმ შემთხვევაში თუ:
- აღნიშნული წუნი საქონელს დაუდგინდა მისი რეალიზაციიდან 3 (სამი) სამუშაო დღის ვადაში კომპანიის სერვისის სპეციალისტის მიერ და არ არსებობს წინამდებარე ხელშეკრულების 7.3 და 7.4 პუნქტით გათვალისწინებული წინაპირობები.
- საქონელი ვერ შეკეთდება ჩაბარებიდან 45 (ორმოცდახუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში და არ არსებობს წინამდებარე ხელშეკრულების 7.3 და 7.4 პუნქტით გათვალისწინებული წინაპირობები.
7.3. მომხმარებელი ვალდებულია პროდუქტის მიღებამდე, შეამოწმოს შესყიდვის ობიექტზე დეფექტის/ნაკლის არსებობა.
7.4. შესყიდვის ობიექტის მიღებისას, ხილული დაზიანების არსებობის შემთხვევაში, მომხამრებელი ვალდებულია მოითხოვოს გამყიდველის წარმომადგენლის დასწრება მიღებული საქონლის დაკვირვების მომენტში და დაუყოვნებლივ მოითხოვოს ხილული დაზიანების გამოსწორება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ტვირთის დაზიანების სრული პასუხისმგებლობა დაეკისრება მომხმარებელს.
მუხლი 8. მხარეთა კომუნიკაცია
8.1. მხარეთა კომუნიკაცია განხორციელდება მომხმარებლის მიერ მითითებულ ელექტრონულ ფოსტაზე ან ტელეფონის ნომერსა და კომპანიის მიერ ვებ-გვერდზე მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე.
8.2. ნებისმიერი პრეტენზიები მხარეებს შორის წარდგენილ უნდა იქნეს ვებ-გვერდზე მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე.
8.3. მომხმარებლის მიერ მითითებულ ელექტრონულ ფოსტაზე გაგზავნილი შეტყობინება მიღებულად ითვლება გაგზავნიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში.
მუხლი 9. დასკვნითი დებულებები
9.1. თითოეული მხარე ვალდებულია შეასრულოს წინამდებარე ხელშეკრულების პირობები ორმხრივი კეთილი ნებისა და კეთილსინდისიერების პრინციპების შესაბამისად.
9.2. შეთანხმების ცალკეული პუნქტის ბათილობა არ იწვევს შეთანხმების დანარჩენი პუნქტის ბათილობას.
9.3. წინამდებარე შეთანხმების პირობები წარმოადგენს კომპანიასა და მომხმარებელს შორის არსებულ მთლიან შეთანხმებას. სხვა გამოხატული ან ნაგულისხმევი პირობები არ არის ამ შეთანხმების ნაწილი.
9.4. მომხმარებლის მიერ ვებ-გვერდზე რეგისტრაციისა და კომპანიის მომსახურების გამოყენებითა და საქონლის შესყიდვით, მომხმარებელი ადასტურებს, რომ სრულად ეთანხმება წინამდებარე შეთანხმებით გათვალისწინებულ თითოეულ პირობას.
9.5. კომპანია უფლებამოსილია, მომხმარებელთან შეთანხმების გარეშე ნებისმიერ დროს შეცვალოს წინამდებარე პირობები.